Hospitality is meer dan gastvrij zijn naar bezoekers of klanten. Gastvrijheid staat voor: “Hartelijkheid voor gasten, gul in ’t onthalen. Wanneer is gastvrij echt gastvrij, wat maakt het verschil dat het verschil maakt. Deze leuke workshop is volledig op de praktijk gericht. Op een interactieve manier leert het team aan de hand van praktijkvoorbeelden de theorie omtrent gastvrijheid, goede service en hospitality.
Hospitality & fun
Wanneer voelt een ontvangst als een warme deken, wanneer zie ik me als gast gezien en wanneer hoor ik me als gast gehoord. We zijn allemaal dagelijks klant; via de telefoon, e-mail, persoonlijk in een winkel of aan de balie van jouw bedrijf. We ervaren daarmee ook allemaal hoe plezierig of vervelend dat contact kan gaan. Uiteraard is een solide kwaliteitsproduct belangrijk maar het is juist de benadering die centraal staat in de beleving van goede service en een gastvrij onthaal. Iedere medewerker heeft in feite twee beroepen. De eigen professie en gastheer/gastvrouw. Dus welk beroep je ook uitoefent, gastheerschap voor iedereen is een must. Hoe zorg je er voor dat klanten niet alleen tevreden zijn maar ‘fan’ worden? In deze workshop wordt op een leuke speelse en soms hilarische wijze aandacht besteedt aan het thema hospitality, met als doel om te excelleren in gastvrijheid. Na afloop van de workshop weet je wat gastvrijheid betekent in jouw dagelijkse werk en weet je welke skills je slim kunt inzetten om klantbeleving in je bedrijf direct te verhogen
Onderwerpen die behandeld worden zijn:
- Kijken door de ogen van de gast
- Streefdoelen van de afdeling ikv gastvrijheid
- Creëren van fans/ambassadeurs
- Creëren van wow momenten
- Stimuleren van feedbackcultuur
Benieuwd hoe wij het programma volledig laten aansluiten op je leerbehoefte? Bel 06-46200336